قدس: استاندار البرز با اشاره به میزبانی استان از بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز گفت: همزمان با برگزاری این اجلاس کلنگ ۵ نمازخانه میان راهی در استان به زمین زده می شود.

کلنگ ۵ نمازخانه میان راهی در البرز به زمین زده می شود

سیدحمید طهائی ظهر سه شنبه در آیین آغاز بکار نمایشگاه نماز و کاهش آسیب های اجتماعی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار داشت: از ماه ها پیش تمهیدات این میزبانی تدارک دیده شده است و تلاش می شود پیام نماز از دریچه این اجلاس انعکاس پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری پیش اجلاس های سراسری نماز بین اقشار مختلف از اصناف، مددجویان، دانش آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف گفت: در اجلاس یک روز نماز که با حضور سران ملی برگزار خواهد شد، علاوه بر تدوین مقاله و کتب مختلف در این حوزه ۵ کتاب نیز در حوزه نماز به چاپ و انتشار خواهد رسید.

طهائی تاکید کرد: موج معنوی در استان به همت تلاشگران این حوزه به راه افتاده است و این سرآغازی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو، اظهارداشت: دانشجویان آزاده ای در طول تاریخ انقلاب شکوهمنداسلامی در جهت روشنگری و آگاهی بخشی حق و حقیقت تلاش کردند و با تقدیم خون خود تداوم بخش این راه بودند.

وی با بیان اینکه محیط دانشگاه فضای پژوهش و سازندگی است، افزود: باید امکانات کافی برای تحقیق و پژوهش فراهم شود تا مسیر دانش به نقطه آگاهی بخشی برسد.

استاندار البرز با بیان اینکه دانشجویان همواره در دوران هشت سال دفاع مقدس خط شکن بودند، گفت: انتظار می رود در کنار تعلیم و پژوهش، دانشجویان پیام رسان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان بوده و الگوی بارز و ارزشمند برای انعکاس دستاوردهای انقلاب باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.